Skip to content Skip to footer
ERMTECHNOLOGIES

İş Sürecimiz

Müşteri İstekleri

Müşterilerden gelen talepleri kaydedilir ve ihtiyaçları belirlenir.

Ürün Tedariği

İstenen karavan ürünlerini tedarik ediliğ ve stoklar güncellenir.

Müşteri İletişimi

Müşterilerle iletişime geçin, ürün seçenekleri hakkında bilgi verilir ve siparişleri alınır.

Sipariş Hazırlığı

Siparişleri işlenir, faturalandırılır ve müşterilere onay bilgilerini gönderilir.

Montaj Planlaması

Montaj için müşterilerle uygun tarihlerde randevular ayarlayın.

Ekipmanı Hazırlığı

Gerekli montaj ekipmanları temin edilip bakımlarını yapılır.

Montaj İşlemi

Karavanlara güneş panelleri ve diğer ürünler monte edilir

Test ve Onay

Montaj işleminden sonra sistemler test edilir ve müşterileri onayı alınır.

Teslimat

Ürünleri müşterilere teslim edilir ve memnuniyetleri değerlendirilir.

Satış Sonrası

Müşterilere kurulum sonrası destek sağlayıp garanti hizmetleri sunulur.